090615

publicerad den 2009-06-15 kl 13:16:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Tjoflöjt! Nu har jag precis kommit hem från centrum. Jag var ju som sagt och klippte mig hos Jennie på frisörsalongen där hon jobbar. Och vet ni? Hör och häpna, Carro har hellugg igen! Jag blev jättenöjd! Jennie är ju jätteduktig på att klippa också så nu är min lugg rak, vilket den inte var förra gången jag klippte lugg. Eller rättare sagt var det Pillan som klippte min lugg.. ;) Vi får se om jag tar någon bild sedan.

Då måste jag också berätta om vad jag gjorde. Jag måste vara världens mest puckade människa. Jag glömde pengarna hemma som jag fick av pappa igår för att kunna klippa mig. Som tur är så jobbar mamma precis vid centrum så jag fick gå till hennes jobb, låna hennes kort, gå och ta ut pengar, vidare till Jennie, klippa mig, betala och sedan gå och lämna tillbaka kortet till mamma. Fast innan jag lämnade tillbaka det så gick jag till Kicks för att checka toning till håret, och då visade det sig att det var extrapris på den som jag brukar köpa! Jag ringde därför till mamma och frågade om jag fick köpa det för hennes pengar i och med att jag är pank och min utväxt ser hemsk ut . Det fick jag, så efter det gick jag och lämnade tillbaka kortet ;)

Nu tänkte jag fixa mig något att äta, är hungrig som en gris. Sen ska jag hämta min lillebror från dagis. Hoppas det inte har börjat regna då.

PUSS"

Kommentarer
Postat av: Helén
okej, du hade rätt

jag är dock uppvuxen med kirsten och inte kristen
2009-06-15 @ 14:35:44
URL: http://easyblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback