090618

publicerad den 2009-06-18 kl 00:12:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan. Jag har suttit här ett tag och fixat lite med bloggen. Som ni kanske märkte när ni gick in på sidan så har jag lagt in en sidövergång. Lite coolt tycker jag. Jag har dessutom fixat till ett "Dagens Twilightcitat"! Varje dag under månadens gång kommer ett nytt Twilightcitat finnas där. Jag har placerat det i menyn, under mitt lille personinfo. Egentligen kanske jag ska kalla det "Dagens The Twilight Saga-citat" för det är ju inte bara citat från Twilight, utan från alla böckerna. Men jag tycker att det var lite långt.

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Jag kommer nog inte kunna sova än i och med att jag har sovit i stort sett hela dagen, men jag kan alltid lägga mig och läsa Breaking Dawn.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback