090621

publicerad den 2009-06-21 kl 01:15:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! Jag är nyss hemkommen från Nea där jag spenderade kvällen. Dodds & Mirre var såklart också där! Det är så kul att träffa alla samtidigt ibland. Det blir inte så ofta, men när det väl blir så har vi alltid jättekul.

Jag är förresten världens bästa på att smyga. Jag lyckades komma in i huset, låsa efter mig, släcla lampan i köket, gå till mitt rum och stänga min dörr utan att hunden vaknadeoch skällde! Jag var rädd för att hunden skulle väcka hela huset om hon skulle höra att någon kom in igen ytterdörren. Men nej, hon hörde inte! Supersmygaren här!

Jag är inte ett dugg trött nu, så det blir väl lurar och Spotify ett tag innan jag släcker. Dessutom måste jag ju alltid läsa lite i Breaking Dawn innan jag somnar också ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback