090622

publicerad den 2009-06-22 kl 16:25:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan! Dagen har varit precis som jag ville att den skulle vara. Jag har varit ute på en skogspromenad med min kära iPod. Finns inget bättre sällskap ;) Haha, jo det finns det. Det är såklart trevligare att gå ut och gå med en vän eller så men man får ta vad man har.

När jag kom hem hade min bror vaknat så jag spelade spel med honom ett tag. Det var så länge sedan jag spelade spel med min bror! Jag vann, såklart. Hahah, jag brukar faktiskt aldrig vinna.

Ikväll blir det antingen sjukhuset eller picknick med vänner. Jag skulle föredra picknick, men jag har en känsla av att mamma & pappa inte håller med mig. Det är så att doktorn har sagt att så fort jag får feber så ska vi åka in till sjukhuset och så ska dom ta blodprover när jag har feber. Hittils så har jag alltid lyckats pricka in en feberfri dag när jag har varit där så nu vill dom se om det ser annorlunda ut när jag väl har feber. Det tror ju inte jag, men vad ska man göra. Nu har jag 37,9, vilket är feber för mig. Frågan är alltså om jag ska säga det till mamma & pappa eller inte. För jag vill väldigt gärna vara med på picknicken. Det var så länge sedan jag träffade Josse och dom andra. Men vi får se. Jag hoppas på picknick i alla fall.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback