090625

publicerad den 2009-06-25 kl 09:46:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon. Min natt har varit dålig. Jag har sovit oroligt, svettats, varit täppt i näsan så att jag inte har kunnat andas osv. Inte kul. Nu när jag går upp så kollar jag tempen och den ligger på 39,2. Fan fan fan fan. Jag som ska till Josse ikväll! Jag väntar ett tag och ser om den går ner innan jag ringer mamma. Den brukar ju gå upp och ner. Igår hade jag också 39 men jag trodde att det bara var för att jag hade varit ute i solen. Nu har jag ju inte gjort någonting, annat än att sova. Det får man ju inte feber av.

Jag tänkte försöka få i mig lite frukost. Jag vet inte annars vad jag ska göra. Mitt liv är ganska tråkigt just nu, om man säger så. Hoppas att ni har det roligare än vad jag har.

Puss

Kommentarer
Postat av: josefin
du kan ju hälsa din feber att om den jävlas med dig ikväll får den med mig att göra!!!! haha
2009-06-25 @ 11:34:32
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback