090626

publicerad den 2009-06-26 kl 17:48:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Ledsen för dålig uppdatering, men det är ändå ingen som läser så det gör ju inte så mycket. Jag skulle faktiskt blogga imorse, men jag orkade inte. Jag skrev t o m rubriken men loggade sedan ut. Dagen idag har spenderats med Nea på stranden. Jag badade faktiskt! Och när jag skriver badade så menar jag inte doppade mig, utan jag låg faktiskt i ett tag! Det var faktiskt riktigt varmt i vattnet när man väl kom i.

Jag & Nea tog med oss kaffe, mackor, juice & tidningar till stranden. Det enda irriterande var att det la sig 4 st småtjejer precis bredvid oss. Det var typ 10 cm mellan våra handdukar. Inte okej. I need space. Men annars hade vi jättetrevligt. Nea skulle dock till Haninge Centrum och träffa någon snubbe så vid halv fyra drog vi oss hemåt. När jag kom hem så var Anna, Jim & Elin hos oss vilket var trevligt. Nu har dom också åkt hem och jag känner verkligen av febern nu. Det skulle egentligen bli en utekväll ikväll, men jag tror att jag stannar hemma och tar det lugnt istället. Ibland känner jag mig påverkade av febern och ibland inte. Igårkväll t ex kände jag inte av den ett dugg, vilket var jättetur. Idag på dagen har jag inte heller känt mig dålig, men nu när man kom in så var det som om febern tog andan ur mig. Inte kul. Jag kanske har fått permanent feber. Undra om man kan få det?

Nu blir det till att lägga mig och läsa någonstans. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback