090629

publicerad den 2009-06-29 kl 18:01:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Efter en dag liggandes på stranden är jag nu hemma och tar det lugnt. Det är ganska konstigt att man blir trött av att ligga på stranden, men det blir man. På eftermiddagen kom även Anna, Jim, Elin & Ann-Britt och badade med oss. Oss är alltså jag, mamma & Anton. Jag vet att jag umgås väldigt mycket med min familj, men det är bara för att mina kompisar inte är hemma. Och är dom det så jobbar dom. Eller det är bara Mirre som jobbar. Men resten är bortresta. Det lär väl bli så hela sommaren antar jag. Kul. Eller inte.

Till middag ska vi äta köttfärsbiffar, sallad, tsatziki och hembakat bröd, mums! Vi åt i och för sig pastasallad till lunch, men det är helt okej att äta sallad när det är såhär varmt. Man orkar inte så mycket annat.

Jag passar också på att be om ursäkt för frånvaron av bilder. Som några kanske vet så har min kamera gått sönder och det är ingen garanti på den längre. Min kamera var den enda som familjen hade, så det blir inga bilder den närmsta tiden tills vi har köpt en ny.

Jag har lyckats bränna mig på ryggen idag. Inte så kul. Men jag skymtar en djupare brun färg också! Hurra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback