090630

publicerad den 2009-06-30 kl 18:49:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag har inte haft lust att blogga tidigare, även fast jag har varit hemma sedan tre eller något. Men man är inte alltid på blogghumör! Nu tänkte jag dock kompensera det lite med att bilda en ny bloggkategori! Jag tänkte börja blogga lite om skönhet. Många vet att jag är galen i shopping och mode men inte så många vet att jag även underhåller mig med att göra egna ansiktsmasker och hårkurer. Jag tänkte därför lite då och då komma med skönhetstips! Det är ju lite roligare än mitt vanliga babbel om Twilight och shopping.

Jag har faktiskt precis lagt en ansiktsmask, en som jag aldrig har testat förut. "Recept" på den kommer senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback