Breakdown

publicerad den 2009-03-02 kl 07:17:46 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Hej,
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, det har varit lite kaotiskt i mitt liv senaste dagarna. Eller egentligen har det väl inte hänt något särskilt, men min hjärna går på högvarv. Igår hade jag ett ganska stort... sammanbrott eller vad man ska kalla det. Ni vet, när man bara gråter och gråter. Så var jag inför mamma, pinsamt. Men det känns i och för sig ganska bra att hon vet att jag har mått dåligt en tid. Då kanske hon förstår varför jag aldrig är glad.
Men men, anledningen till att jag sitter här och bloggar när jag egentligen borde sitta på bussen är inte psykisk. Jag har fått någon släng av magsjuka och har feber. Men jag vågade inte direkt säga något till mamma om att vara hemma för jag var rädd att hon skulle tro att det var för att jag mår dåligt psykiskt men bara hittade på magsjukan och febern. Jag tänkte alltså gå till skolan ändå, vilket nu i efterhand verkar ganska oansvarigt, smitta alla i skolan. Det vore ju taskigt av mig. Det hela löste sig genom att Anton sa till mamma när jag höll på att ta på mig skorna att jag hade feber. Han måste ha hört mig säga det när jag var inne i badrummet. Inte vet jag, men då frågade mamma såklart om det var sant. Då kunde jag ju inte direkt ljuga.
Nu ska jag gå och lägga mig igen med hopp om att sova bort sjukdomen.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback