Earth Hour 2009!

publicerad den 2009-03-28 kl 23:35:10 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Hejsan svejsan!
Jag har precis kommit hem från Skansen där jag & Nea spenderade kvällen. Jag måste säga att det var bland det coolaste, sjukaste, underbaraste, konstigaste och häftigaste jag någonsin har varit med om. Det var över 5000 människor där. Det var kolsvart förutom facklorna som brann på scenen. Det enda ljuset som kom från lampor var det en stackars snubbe som satt och cyklade fram, alltså han cyklade och det gick vidare till en generator osv. Det var iskallt men ändå frös man inte, man stod tätt packade och gungandes. Stämningen gick nästan att ta på. Det är sjukt hur mycket det krävs för att föra människor samman sådär. Det var så fruktansvärt coolt så jag nästan ville gråta. Jag tog lite filmer, spelade in lite, men man ser typ ingenting eftersom att det som sagt var ganska mörkt. Men i alla fall, lite bilder från innan också.

 
Nea på T-cen                                            Jag på T-cen

 
Sugarplum Fairy!                                     Ngn eldgrej


Under själva Earth Hour, det var då bara facklor på scenen!

Jag tyckte att det var sjukt kul i alla fall, jag kände mig lycklig när jag stod där med tjockjacka, halsduk och min bästa vän och lyssnade på Sarah Dawn Finer. Bättre kan det inte bli!

Kärlek,
Carro

Kommentarer
Postat av: Nea
det var grymt häftigt!! bästavän carro :D <33 myysiigt var det i alla fall!! <3
2009-03-29 @ 22:00:18
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback