...

publicerad den 2009-03-05 kl 06:57:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag orkar inte ens komma på någon rubrik.
Så trött är jag på att vara sjuk nu. Jag gick upp den här morgonen för att åka till skolan. Det började inte så bra, jag var tvungen att springa på toaletten det första jag gjorde. Men när jag kollade termometern hade jag ingen feber! Jippi tänkte jag och sa till mamma att jag skulle klara av resten. Efter att jag varit uppe i en halvtimme kände jag på något konstigt sätt att orken bara rann av mig. Jag vet inte vad som hände. När jag kollade termometern då hade jag förstås fått feber igen. Anledningen till varför jag inte hade feber när jag klev upp var för att jag inte hade gjort någonting. Så fort jag kom upp och gjorde någonting, typ koka te, så steg febern. Och jag är så jäkla trött på det här nu. Inte bara på den här sjukdomen, utan på att jag har varit sjuk i stort sett var tredje vecka sedan skolan började i augusti! Jag måste ju vara otroligt känslig mot bakterierna i skolan eller något. Plus mot Antons dagisbakterier.
I vilket fall som helst så har jag mejlat mina lärare för att kunna få hem lite material, eller jag hoppas att jag ska få hem lite material i alla fall. Nu ska jag gå och lägga mig igen eller nåt...
Ni vill inte känna ångesten som jag känner nu.

But still,
Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback