Katastrof-festival

publicerad den 2009-03-15 kl 14:31:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Jag är väldigt ledsen för att jag inte bloggade igår annat än ett litet inlägg på morgonen. Jag måste erkänna att jag var för arg på kvällen för att kunna blogga. Jag var så arg så jag började kasta saker omkring mig i mitt rum. Ni som känner mig vet varför jag var så förbannad så jag skulle ha kunnat slå ihjäl någon. Anledningen är ju så patetisk så jag nästan skrattar åt mig själv. Nästan. Men jag är fortfarande för arg för att kunna göra det. Jag säger bara; idioten som inte kan hålla sig vid sin jäkla operascen och vara allmänt ful och fruktansvärt irriterande.
Men man måste ju då undra, vem fasen röstade på henne? Jag ska personligen åka hem till alla som gjorde det och slå dem på käften. Tre gånger.
Det ironiska är att den där idioten var den enda som inte kunde vinna enligt mig. Jag skulle t o m ha varit glad om Alcazar vann, även om dom ser ut som uppstoppade färgpaletter och är desperata efter ligg.
Okej, det här är inte riktigt min stil att skriva så här i bloggen, men jag vill bara att folk ska fatta hur förbannad jag blev när hon vann. Jag tänker inte ens skriva namnet, för jag står inte ut med henne! EMD var ju för fasen bättre än henne! Fan!

Hat mot alla som röstade på henne,
Carro

Kommentarer
Postat av: Doddo
Hon var inte mitt första val, men jag tycker att hon var bra! :D Hon verkar även ha en härlig personlighet! Låten är ju lite galen, men det är ju en stor del i melodifestivalen! x)



Jag gillade även Alcazar som jag röstade på, haha :D



Ville bara förmedla detta! x)



Adjöken! :)
2009-03-16 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback