Lördag

publicerad den 2009-03-14 kl 11:03:12 i kategorin Låttexter l Kommentera (0)

Hejsan och godmorgon!
Jag i stort sett tvingade min mamma & pappa att kolla på Rent med mig igår. Pappa smet tillslut iväg och gick och lade sig istället, den tråkisen. Men mamma satt uppe med mig i alla fall och tittade. Jag grinade igen, som vanligt. Men jag fattar ärligt inte hur man kan kolla på den och inte gråta. Eller så är det bara jag som är blödig.
Här är i alla fall texten till en låt i Rent. Texten är väldigt kort, men dom sjunger den om och om igen, i kanon. För er som inte vet vad kanon är så är det när en börjar sjunga ensam och att en annan person börjar på samma låt fast lite efter. Det blir alltså som att den ena personen upprepar allt som den första personen sjunger. Okej, jag suger på att förklara. Skit samma.

"Will I lose my dignity?
Will someone care?
Will I wake tomorrow,
from this nightmare?"

Melodin är typ den finaste jag någonsin har hört, jag svär. Det finns tyvärr inget klipp på youtube från filmen, men låten heter Will I i alla fall, om någon skulle få tag på den.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback