Mitt 300:e blogginlägg!

publicerad den 2009-03-11 kl 20:27:11 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jädrans,
Jag kan inte fatta att jag har skrivit 300 blogginlägg! Det är ju ganska mycket faktiskt! Men nog snackat om det.
Idag på idrotten tror jag att jag dog flera gånger. Vi har aldrig haft en sån jobbig lektion förut. Fast det kan ju vara för att vi inte har haft styrka förut, utan bara hoppat runt, lekt lekar och haft gymnastik. Nu skulle vi helt plötsligt köra hårt. Det var skitjobbigt!
Efter lunchen hade jag svenska, vi tittade färdigt på Romeo & Julia, den med Leonardo DiCaprio. Han är ju så sjukt snygg! Men i alla fall, jag blir riktigt sur på Shakespeare! Var han tvungen att skriva en sådan historia som slutar så hemskt? Man blir ju deprimerad!
Nu har jag precis tittat på Across the Universe, en musikalfilm med b la Bono i en liten roll! Det är en ny film och jag måste säga att den var mycket skummare än Rent. I och för sig spelades Rent in år 2006, men själva musikalen är ju betydligt äldre än så.
Nu är det dags för mig att titta lite på Rent igen, jag är kär i första scenen.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback