Nya Twilight-bilder!

publicerad den 2009-03-05 kl 22:15:15 i kategorin Twilight l Kommentera (0)

Hejsan svejsan alla glada!
Hahahahah, jag är glad! För första gången på jättelänge! Varför har jag ingen aning! Men det känns skitbra! Jag har spenderat kvällen med att leta Twilight-bilder och har lyckats hitta några jätteroliga! Visar nedan!
Men först tänkte jag komma med värsta bra nyheten, för mig, inte för dig kanske. Jag kanske ska till Edinburgh eller Glasgow i sommar! LYCKA! Pappa fick egentligen det i födelsedagspresent av mamma, men det visade sig att dom inte hade barnvakt till min lillebror, jag erbjöd mig men dom ville inte lämna mig ensam med mina två bröder. Och jag håller med om att det kanske inte hade varit drömhelgen. Så då kom dom på idén att jag & Anton skulle följa med! Inte Simon för han ska ändå till Malta om tva veckor på träningsläger eller nåt. Det är ju typ drömmen, att åka iväg utan en irriterande Simon! Jag kommer fortfarande ha en lillebror med mig, men han är inte hälften så irriterande som den andra.
Inget är däremot säkert än. Mamma & pappa hade ju redan bokat en resa till Glasgow i slutet av mars, för två personer. Men jag kommer inte kunna vara ledig från skolan en enda dag med tanke på att jag har varit sjuk så mycket. Därför, om det går, så ska vi åka precis när skolan har slutat istället. Jag hoppas verkligen att det funkar!
By the way så visade det sig att jag inte har någon kör imorgon så jag slutar 11:45! JA! Gud ler mot mig för tillfället! Och min feber är borta också! Jag som har plågats av den i fyra dagar, men nu är den borta! Och jag har inte gjort av med studiebidraget än! Det betyder att jag faktiskt inte är pank för en gångs skull! I och för sig har jag massa människor som jag ska betala tillbaka, vilket jag faktiskt har tänkt att göra imorgon. Fast två av dom träffar jag inte ens imorgon, men dom träffar jag på söndag! Då får jag betala tillbaka.
Nej nu är jag hungrig. Fatta den känslan, att vara hungrig! Jag har inte varit hungrig på en vecka för min dumma magsjuka! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Bästa låten för tillfället: Moving On - Sarah Dawn Finer (lyssna på studioversionen på youtube!)

Kärlek,
Carro

Ojdå,
Glömde visst bilderna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback