Rolig grej

publicerad den 2009-03-25 kl 19:55:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hahah,
Jag tittade precis in på en väns blogg och hittade en liten rolig grej som kommer nedan.

Visste du att Gabbe Kusin är kär i mig, fast jag är kär i Hilda T. Och en dag när Fillelito och jag var på promenad så försökte Paul N våldta oss båda! Då ringde jag Sara A och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Erik F på min dörr och ville att han och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med Tarkas i två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Frida F under min säng och strulade med Vicks! Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Eddie ska leka indianer.

Kopiera historien byt ut de fetstilta namnen mot personer i din kontaktlista på mobilen, inget fusk ! (Håll in nedåt knappen och släpp efter ett tag)

Hahahah, jag tyckte det var roligt i alla fall!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback