Shopping på ICA-Maxi

publicerad den 2009-03-08 kl 19:24:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!
Den här söndagen har gått så otroligt fort! Jag gick upp kvart över åtta imorse för att kunna vara i kyrkan vid tio. Det var gospelmässa så vi sjöng nio låtar. Det gick faktiskt bra för mig! Jag sjöng mitt solo på Forgiven, och Neas mamma sa att hon aldrig har hört mig sjunga så bra som jag gjorde idag! Det är ju definitivt en bra komplimang! Glad blev jag i alla fall!
Lite senare åkte familjen till mammas kompis som fyller år idag, och det ofantligt tråkigt. Jag höll ärligt på att somna flera gånger. Men vi var bara där i ca en och en halv timme innan vi åkte till ICA-Maxi för att handla inför veckan. Jag hade inte varit där på jättelänge så jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att dom sålde smink där! Jag köpte ett rouge från IsaDora för 29:50 och två Dependlack för 40 kr! Sedan kom jag till DVD-filmerna... Jag är väldigt svag för filmer har jag märkt! Jag älskar att shoppa filmer! Därför köpte jag någon dubbel-DVD med båda musikalfilmerna Rent och Across the Universe. Jag har inte sett någon av dom så jag hoppas på det bästa. Sen kom jag ju till tidningarna också.... CHIC blev det där..
Nu måste jag tyvärr avsluta mitt blogginlägg med anledning av min stora läxhög. Jag skulle ha pluggat när jag var hemma från skolan i veckan, men icke sa Nicke, det gjorde jag såklart inte. 

Kärlek, 
Carro  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback