Svenskaprov och mer än 2 timmars matte

publicerad den 2009-03-17 kl 17:21:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det är vad jag har haft idag,
Det har inte varit särskilt kul måste jag erkänna. I slutet på den 2 timmar och 15 min långa mattelektionen satt jag bara och stirrade framför mig. Det är inte meningen att man ska tänka så länge!
Men i alla fall, jag träffade Mirre på bussen hem, vilket alltid är trevlig. Hon försökte få mig att komma över min ångest som jag har inför morgonen som ska spenderas på Eriksdalsbadet. Jag är inte precis bekväm att visa mig i baddräkt inför hela klassen plus massa andra okända människor. Fast klassen är ju värst, med tanke på att man inte känner dom okända människorna och aldrig kommer träffa dom igen. Eller det får man ju hoppas på i alla fall.
Jag har en blåsa på min tunga. Det är inte skönt. Det går ont i stort sett hela tiden. Men nu ska jag titta på Ice Age med min lillebror.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback