Tisdag

publicerad den 2009-03-31 kl 12:24:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag går och tänker på att jag vill att den här veckan ska gå lika fort som den förra. Dock så kom jag på att jag inte vill att dom närmsta dagarna ska gå snabbt för jag har jättemycket kvar på  min uppsats. Ulrika var inte där på samhällskunskapen idag heller, vilket bidrog till att jag inte gjorde så mycket idag heller. Men jag skrev färdigt min inledning i alla fall. Jag glädjs åt att jag har flera timmar på mig efter skolan när jag kan plugga innan jag ska till Skärholmen på Mirres föreställning.
Snart är det dags för klassråd. Inte kul.

Kärlek,
Speciellt till Jonis, <3
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback