Trött på allt

publicerad den 2009-03-02 kl 19:31:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag är så jäkla trött på allt just nu. Jag är trött på att aldrig må bra! Och jag är trött på att känna mig ensam.
Jag vet inte hur jag ska göra imorgon med skolan. Jag har ångest över att jag inte är där, men jag vill inte smitta andra. Dessutom tror jag att jag fortfarande har feber. Men jag missar så sjukt mycket när jag är hemma hela tiden, för det finns ingen som har varit borta så mycket som jag. Jag undrar vad alla i skolan tänker. Dom måste ju tro att jag har någon kronisk sjukdom eller något som kommer tillbaka var tredje vecka eller så. Haha, det skulle ju vara ganska konstigt.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback