Vad har jag gjort idag?

publicerad den 2009-03-15 kl 16:36:35 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Svar: Städat
Kul. Verkligen. Nu är jag så trött på att städa så att jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och bara stirra upp i taket. Då kom jag på den otroligt geniala idén, att ta en paus! Därför sitter jag nu här och tänkte redovisa mitt senaste fynd i shoppinghimlen. Jag köpte den här hatten som visas nedanför igår på H&Ms herravdelning för 62:50, den kostade egentligen 69:50 men jag hade tydligen 10% rabatt för att jag var medlem i H&M Club. Fast jag skulle inte ha haft något emot att betala 69:50, det är ju fortfarande ingenting!


Jag tycker i alla fall att den är jättesnygg och kommer använda den flitigt.
När jag ändå var i centrum igår så passade jag på att prova lite andra klädesplagg också, b la jeans och chinos. Jag ska köpa ett par nya jeans och ett par chinos, när jag får pengar. Nu måste jag hålla i mina pengar lite för att ha råd att göra andra saker också. Det är inte så kul att aldrig kunna följa med på saker för att man har shoppat upp sina pengar.
Nej nu ska jag återgå till att städa mitt rum. Det är fortfarande sjukt mycket kvar, jag fattar inte varför jag har låtit det se ut såhär i flera veckor. Ni skulle sett dammråttorna!

Kärlek,
Carro

Kommentarer
Postat av: Nea
chinos? :) vad är det? :O <33
2009-03-16 @ 14:30:35
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback