Vettskrämda 93:or?

publicerad den 2009-03-16 kl 15:40:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Det har varit en väldigt, väldigt slapp dag idag. Jag kom till skolan vid nio och fyllde i någon enkät som tog jättelång tid att fylla i. Sedan hade vi droginformation med en jättekul snubbe. Jag tror att han måste vara den roligaste människan jag någonsin har träffat! Ni skulle ha varit där, man fattar inte så mycket annars, men minerna han gjorde var oslagbara.
Efter det slutade vi! Jag stannade kvar för att äta lunch och titta på vettskrämda 93:or som var på intagningsprov på STEG. Det var en snubbe som stod ute i trapphuset och övade, han var grym! Jag hoppas att han söker STEG som första val.
Nu ska jag ta och äta nån macka eller nåt, är lite småhungrig.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback