090517

publicerad den 2009-05-17 kl 19:36:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Min blogg är för tillfället under konstruktion. Som ni ser så sker det lite ändringar då och då, menyn flyttas till andra sidan, nytt kategorisystem osv. Det kommer ta lite tid innan det blir färdigt för just nu måste jag plugga. Jag har suttit vid datorn hela dagen, för att plugga. Istället har jag försökt samla poäng till alla gratissidor som jag har blivit medlem på, och fixat med bloggen. Bara för det kommer jag väl få IG på samhällskunskapsprovet imorgon. Jag får skylla mig själv.

Nu måste jag i alla fall skriva en liten avslutning på mitt tal, plugga rejält på samhällskunskapen och läsa mitt tal 100 ggr. Vi hörs senare ikväll!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sara
Va roligt att du gillar bloggen! :) För mig var dom också ansiktslösa, dock nu efter jag sett filmen börjar dom likna skådespelarna i filmerna! :)

Kram Sara
2009-05-17 @ 19:47:54
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback