090518

publicerad den 2009-05-18 kl 18:49:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har fått betydligt fler läsare på sista tiden, vilket är jättekul! Välkommen säger jag till alla! Ni är dock lite dåliga på att kommentera! Om ni kommenterar och lämnar bloggadress så kommer jag garanterat läsa eran blogg!

Jag missade alla mina favoritprogram på TV igår. Hur kunde jag? Jo, jag satt och pluggade för fullt så när klockan var 22 kom jag på att jag hade missat allting. Men... trumvirvel... Jag hittade en sajt där man kan kolla på alla One Tree Hill-episoder som finns! Helt gratis! Och man laddar inte ner heller! Det går inte att få det bättre! Sidan är watch-one-tree-hill-online.net. Man kan dock bara titta i ett visst antal minuter innan man måste vänta i 1 timme för att få titta mer. Jag tror att det var 72 minuter man fick titta. Fast jag jag in på sidan i ett annat fönster och då gick det, så det går att komma runt det. Det är perfekt för alla One Tree Hill-fans (som jag)!

Nu borde jag plugga lite matte, nationella imorgon.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback