090519

publicerad den 2009-05-19 kl 17:52:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Kalabalik i skolan idag. Det tog ett tag innan det fixade sig med mina instrumentalister, eller fixade sig och fixade sig. Det har inte riktigt fixat sig än.. Mitt fel..

Nationella gick helt okej, det var dock en fråga som jag inte ens försökte mig på. Jag fattade ingenting av den. Efter det var det dags för lunch och jag hade egentligen tänkt att gå hem då med eftersom att vi bara hade klassråd efter lunchen så stannade jag kvar. Mattelektionen var inställd i och med att vi hade haft matteprov hela morgonen.

Efter skolan stannade jag kvar med Linnea ett tag och repade lite smått på min låt. Det kommer nog funka! Efter det gick jag, Fille och Jonis till Stadsmissionen som ligger väldigt nära skolan. Jag köpte en film för 5 kr! Skruva den som Beckham! På VHS! Det du!

Nu ska jag vandra till församlingshemmet för att fika. Haha, jepps! Det är egentligen kör, men det är sista gången för terminen så jag antar att vi bara kommer fika.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenna
hehe japp, han är skitbra :)
2009-05-19 @ 19:55:26
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback