090519

publicerad den 2009-05-19 kl 21:59:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej igen. Kom hem från kören för 1 timme sedan. Som jag trodde så fikade vi mest. Vi sjöng dock några av våra favoriter, b la Oh Happy Day, Above All, Ain't Gonna Let Nobody, I Don't Know How To Love Him, Forgiven (min sololåt!) och Nu Grönskar Det (typ obligatorisk på våren). Efter det fick vi glass, hallon, grädde och kokos! Som tur var hade dom även laktosfri glass, snacka om tur! Jag kan äta vanlig glass också, men det är bättre med laktosfri. Jag lyckades dessutom sno åt mig en kopp kaffe. Finfint fika med bästa tjejorna! Jag kan inte fatta att det har gått 1 år sedan vi gick i samma klass. Tiden springer iväg, ofattbart och läskigt fort. Jag saknar dom jättemycket, vi träffas alldeles för lite.

Jag har kommit till en fas i mitt liv nu då det känns som att jag slösar bort mitt liv. Vad gör jag egentligen av min tid på jorden? Vad gör jag överhuvudtaget? Borde jag göra det jag gör? Vad ska jag göra sen? Jag har inga svar alls. Jag grubblar ganska mycket nu. Det är mycket tankar som rör sig i mitt huvud. Det är förmodligen för att jag har haft så mycket tid att bara tänka när jag har varit hemma och varit sjuk. Det känns så meningslöst att gå i skolan på något sätt. Borde man inte göra något viktigare? Jag vet inte.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, har redan hunnit med några. Sen ska jag ta och äta något. Hahah, alltid hungrig. Kanske bloggar mer senare (bloggberoende, jag? nää!).

PUSS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback