090519

publicerad den 2009-05-19 kl 22:52:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

NOOOOOOOO! MIN KLOCKRADIO HAR GÅTT SÖNDER!

Jag känner att jag måste förklara mig lite. Ni vet ju att jag tar väldigt många piller om dagen, penicillin, rinexin, allergimedicin, febernedsättande osv. Igårkväll ställde jag ett stort glas med vatten på mitt sängbord för att jag tog med mig mina piller in i mitt rum så att jag skulle kunna svälja dom så sent som möjligt (det handlar om timmar mellan mat och så) men allt vatten gick inte åt. Imorse när klockradion slog på råkade jag såklart välta glaset och det kom tydligen på min stackars lilla oskyldiga klockradio så nu funkar inte högtalaren längre. Det är alltså bara en klocka nu. Men det har jag ju ingen nytta av! Jag får sätta mitt mobilalarm istället. Förresten, nu har jag ju en anledning till att shoppa! Köpa en ny klockradio! Det kommer jag förmodligen inte behöva betala själv heller! Prima! Hahahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback