090521

publicerad den 2009-05-21 kl 11:45:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon, eller vad man nu ska säga. Jag bloggar från sängen (som vanligt) samtidigt som jag äter kladdkakemuffins och tittar på RENT. Kladdkakemuffinsarna bakade jag igår när jag hade ofantligt tråkigt. Resten av familjen tyckte tydligen också om dom, jag tror att Anton har ätit 3 st.

Nu är jag obegripligt trött. Jag hade 38,8 när jag vaknade imorse, för typ en timme sedan. Jag vet inte om den har stigit. Mamma ringde till sjukvårdsupplysningen för att fråga vad man skulle göra. Dom sa att vi skulle ringa till husläkaren igen imorgon, ta alla prover som går att ta, få remiss till röntgen och ultraljud om dom inte hittade något. Det var i och för sig ganska bra att dom sa det, för mamma var på vippen att släpa mig till bilen och åka in till sjukhuset med mig.

Nu ska jag ta min runda på alla bloggar som jag läser. Vi hörs senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback