090522

publicerad den 2009-05-22 kl 15:50:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Idag är det 4 månader kvar tills jag fyller 17! Det ni!

Imorse var jag hos doktorn igen. Han tog nya prover men det visade som vanligt ingenting. Trodde jag i alla fall. Det var tydligen inte fallet. Tydligen så hade det visat något redan på första blodproverna som han tog, men det sa han ingenting om då! Det var antalet vita blodkroppar som var dubbelt så många som jag brukar ha. Eftersom att han har tagit blodprover 4 gånger nu så kunde han se ett mönster. Antalet minskar, vilket betyder att infektionen håller på att försvinna! Det jag inte förstår är varför han inte sa något om dom vita blodkropparna från början. Han sa ju att allt var normalt.. Väldigt dumt gjort av honom.

På vägen hem från doktorn så stannade jag och mamma till på Vivo och hyrde 2 filmer, Sex and the City The Movie och Kung Fu Panda (till min lillebror!), och köpte baguetter och kycklingröra. När vi kom hem gjorde vi mumsiga mackor. Jag hade dock 38,7 när jag kom hem. Febern verkar inte vilja ge med sig riktigt än i alla fall. Men vi ska i alla fall hem till Anna, Patrick, Jim & Elin och äta tacos ikväll. Jag ser verkligen fram emot det, jag har ju varit i stort sett isolerad i 3 veckor. Det känns att få komma hemifrån till något annat ställe än doktorn eller skolan.

Nu ska jag ta och titta lite i min Glamour. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback