090526

publicerad den 2009-05-26 kl 08:42:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag rapporterar live från min säng. När mamma väckte mig imorse (jag somnade tydligen direkt när jag började titta på Twilight så jag satte inte alarmet..) så hade jag 38,3. Jag kände att det inte riktigt var någon mening att åka till skolan överhuvudtaget i och med att vi bara skulle ha haft 2 lektioner idag.

Mamma ringde till doktorn igen, för han sa faktiskt att febern skulle vara borta innan måndag och idag är det tisdag. Jag fick därför en remiss till röntgen, en akuttid idag. Piss säger jag om det, jag måste åka buss till mammas jobb efter lunch för hon har tydligen inte tiden att åka hem och hämta mig. Jag vill inte till röntgen, jag tycker det är onödigt för jag vet att det inte kommer visa något. Hur jag vet det? Jag bara vet det. Då ska jag ta mig till mammas jobb själv och sedan åka till Farsta för ingenting. Onödigt.

Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och titta på Skruva den som Beckham. En ganska bra film faktiskt.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback