090527

publicerad den 2009-05-27 kl 10:45:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag sitter här i min säng och vet inte vad jag ska göra. Det blev inget Twilight-tittande igår, jag fastnade framför House istället. Det var ett ganska skumt avsnitt, men otroligt bra. Ett av dom bästa jag har sett faktiskt. Jag satt kvar i fotöljen med mitt täcke när det var slut, och lyckades då somna (jag lyckas alltid somna när jag verkligen inte vill det) så mamma fick väcka mig och leda mig in till sängen. Jag har också ett minne av att hon stoppade termometern i örat på mig, men jag vet inte om det var på kvällen eller på morgonen innan hon åkte till jobbet.

I vilket fall som helst så är jag hemma idag igen. Sist jag kollade feber så låg den på 38,7. Inte kul, för jag trodde faktiskt i helgen att det började gå över, men icke sa Nicke. Jag undrar om svaret från röntgen kommer idag. I sånt fall kommer doktorn ringa. Jag vet inte om jag vill att det ska synas något på bilderna eller inte. Om det gör det så kan man ju förmodligen behandla det, då kanske jag behöver spola bihålorna. Det kan inte vara trevligt. Om det inte gör det så behöver jag ju inte göra det, fast då är jag ju tillbaka på ruta 1 igen. Jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att jag ska äta fiskbullar till lunch. Mamma köpte det till mig förra veckan, och idag känns som en bra dag att äta det på. Jag åt dock pastasallad till frukost :S Varför vet jag inte. Jag bara såg det i kylen och tog fram det. Jag är lite skum.

Nu är det filmdags för mig. Jag ska än en gång försöka mig på att titta på Twilight. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback