090529

publicerad den 2009-05-29 kl 10:34:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Jag är arg. Jag testade precis min nya foundation, och jag ser smutsig ut när jag har den i ansiktet. Den är alldeles för mörk! Det ser ut som att jag har smuts i ansiktet! Fasiken också! Då har jag kastat 140 kr i sjön. Dumma, jäkla foundation. Det som är mest irriterande är att om det hade varit rätt färg så hade den varit jättefin. Det blev verkligen ett  jättefint resultat, om man bortser från den mörka färgen. Fast jag kanske skulle kunna sälja den till Pillan? Hon har mycket mörkare hudfärg än mig.. Det är en tanke! Men gud så irriterande. 

Jag ställde alarmet på 8.00 imorse för jag skulle upp och mejla min italienskalärare. Jag hittade också ett nummer som jag ringde, men då kom jag till någon skola i Farsta :S Min italienskalärare jobbar tydligen på flera skolor. Jag fick dock numret till den skolan som jag ville ringa till, men där var hon inte! Så himla irriterande! Jag har dock pratat med min mentor nu och hon sa att det inte fanns så mycket att göra. Betyget är förmodligen redan satt så jag får försöka få tag i henne på måndag och fråga vad jag fick. Jag hoppas att jag fick IG så att jag får göra en prövning nästa termin. Fast ett G är inte helt fel det heller. Men jag kan inte få G, jag har ju inte varit med på några kursprov.

I alla fall, febern har inte gått ner så jag kommer förmodligen få åka till doktorn idag igen. Snacka om att jag är trött på det. Det betyder också att jag förmodligen kommer behöva spola bihålorna. Jag vill jag verkligen inte. Mamma och jag bråkade om det imorse. Hon är nu iväg med Anton för han skulle till frisören.

Jag sitter inne på min mejl hela tiden med hopp om att min italienskalärare ska svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback