090530

publicerad den 2009-05-31 kl 00:04:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan. Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Kvällen spenderades hemma med mamma och pappa, vi tittade på Illusionisten som faktiskt är en bra film. Väldigt annorlunda.

Imorgon måste jag verkligen städa. Det ser hemskt ut i mitt rum. Det finns inte en enda yta på hela golvet som är fri. Det kan ju vara för att madrassen som Nea sov på fortfarande ligger kvar, men ändå. Jag måste också öva på körlåtarna imorgon, jag har körprov på måndag! Fan ta det. Jag tänker för allt i världen inte söka till Kör B. Kör i skolan är det värsta som finns. Jag har fasen hellre matte. Så tråkigt är det.

Nej nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback