090531

publicerad den 2009-05-31 kl 20:30:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Ledsen för dålig uppdatering. Jag har inte suttit vid datorn alls idag. Vi var hos mormor ett tag och firade mors dag. Hela dagen har mamma sagt att hon ska åka in till sjukhuset med mig så jag har inte kunnat koppla av på hela dagen. Min feber är tillbaka så mamma vill att vi åker in till akuten och spolar bihålorna på mig. Jag håller inte med. Tråkigt nog så har inte jag så mycket att säga till om i den frågan.

Förutom det så oroar jag mig inför körprovet imorgon, plus konserten. Jag kanske kommer köra imorgon. Ovissheten dödar mig! Jag lär nog inte uppdatera mig ikväll. Mitt liv suger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback