14.28

publicerad den 2009-05-11 kl 11:11:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Då går bussen som jag ska ta till doktorn. Jippi så roligt! (eller inte)

Jag var i skolan imorse för att hämta böcker. Jag hann träffa några av mina kompisar också innan jag drog hem igen. Jag saknar alla sjukt mycket! Men jag fick med mig samhällskunskapsboken, naturkunskapsboken och matteboken i alla fall. Då kan jag plugga på kapitlet om EU som vi har prov på om en vecka och ekologi som vi har prov på på torsdag. Jag tror dessutom att vi har nationella i matte på onsdag. Därför tog jag hem mattegrejerna också.

Köpte Ben & Jerry's på vägen hem också! Jag tyckte att jag förtjänade lite glass när jag sitter hemma i min ensamhet och glor på TV. Fast just nu tittar jag faktiskt på Twilight ;) (förvånad?)

Kommentarer
Postat av: jossan
sv: du är förlåten haha ;) men säg till så fort du orkar ta en promenad eller nått! :D
2009-05-11 @ 17:12:40
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback