090520

publicerad den 2009-05-20 kl 21:06:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Every long lost dream led me to where you are

Hej där! Jag åt för ett tag sedan. Mamma tyckte att jag såg så deprimerad ut när hon kom hem så hon frågade om jag ville ha pizza till middag! Kan ni tänka er? Min mamma som frågar om vi ska äta pizza! Dessutom så är det ju min namnsdag så då tyckte väl hon och pappa att jag kunde få bestämma middag. Jag hade dock inte så stor valmöjlighet. Det skulle vara take away. Jag hade velat ha typ.. rosépeppargryta med ris! Det är verkligen supergott! Fast det tar ju ett tag att laga. Det får bli en annan gång. Jag brukar alltid välja det på min födelsedag, för då är det i stort sett höst. Gryta passar bra på hösten.

Det missödet som blev igår, som jag inte skrev så mycket om i bloggen med närmare eftertanke, har vi rett ut idag. Jag är väldigt lättad, jag hade problem med att sova i natt bara för att jag hade så dåligt samvete. Det var förmodligen därför som jag stängde av alarmet och fortsatte sova imorse.. Och det är förmodligen därför som jag är så trött.

Jag har målat mina naglar randiga. Förstår ni hur tråkigt jag har det? Mina idéer tog slut för 2 veckor sedan.. Jag kan inte fatta att jag har varit sjuk i 3 veckor. Det är helt sjukt. Jag har fortfarande feber.. Och problem med andningen. Jag vet inte vad det är, men ungefär 2 gånger i minuten så är det precis som att kroppen inte har fått tillräckligt mycket syre och måste samla på sig så det blir som ett jättedjupt andetag och sedan en suck. Det är jättekonstigt för det är inget jag gör medvetet. Det har varit så i ungefär 1 vecka nu. Jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback