Godmorgon

publicerad den 2009-05-16 kl 10:11:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! Jag har precis vaknat och har tagit mina mediciner. Alla utom en! Fasiken också! Kommer snart tillbaka!

Sådär, nu är allergimedicinen tagen också. Det är många tabletter som jag tar nu. 6 st om dagen om man inte räknar med tabletterna mot halsbränna för dom tar jag bara vid behov.

Det känns ganska bra att jag satt uppe igår och började med talet. Nu har jag börjat i alla fall. Idag måste jag skriva färdigt det och börja öva. Jag måste också börja plugga ordentligt till samhällskunskapsprovet. Jag vet att min blogg i stort sett bara handlar om mina pluggobjekt för tillfället, men det är bara för att mitt liv består av plugg just nu. Och fönstershopping på nätet.. Men jag är fortfarande lika pank och som det ser ut nu så kommer jag inte ens få sommarjobb. Jag kommer därför vara helt jävla pank hela jävla sommaren. Inte så kul. Jag får fråga mamma om bidrag till att köpa kläder.

Anledningen till att jag sitter här och bloggar när hela familjen i övrigt sitter och äter frukost är att jag måste ta penicillinet 1 timme innan mat eller 2 timmar efter. Samma sak vid lunch och middag. Lite pissigt om du frågar mig.

Nej nu ska jag fortsätta skriva mitt tal. Vi hörs senare!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback