Grattis Norge!

publicerad den 2009-05-17 kl 11:19:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

GRATTIS säger vi till Norge som vann ESC igår!


Bild tagen från Aftonbladet

Det var inte min favoritlåt, men det är okej ändå! Jag skulle hellre sett att Azerbajdzjan eller Island (som kom tvåa och trea) vann. Jag tycker dock att det var ovanligt många bra bidrag i år! Jag menar, Finlands E-typelåt var helt okej tyckte jag. Även Bosnien-Hercegovina var bra!

Jag håller på och fixar lite med bloggen just nu, så om ni skulle råka kika in när det ser helt konstigt så vet ni varför.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Doddo
Bosnien Hercegovina<3
2009-05-17 @ 14:03:06
Postat av: sandra
islands bidrag var bra! :)
2009-05-17 @ 15:35:37
URL: http://sandrautanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback