It's all part of a grander plan

publicerad den 2009-05-14 kl 08:02:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det känns som att jag måste lita på att saker kommer ordna sig. Jag kan inte hålla på såhär. Jag mår så dåligt när jag är stressad, så jag kommer aldrig blir frisk från min feber om jag fortsätter såhär. Jag måste klara av det här. 

Imorse hade jag 38,2 men jag tog en ipren och nu är jag i skolan. Pappa skjutsade mig ända fram till skolan, men han åker så tidigt så jag var utanför skolan redan 07.20 tror jag. Skolan var så klart inte öppen än så jag fick sitta och vänta i bilen ett tag innan jag kunde komma in på musikytan. 

Jag kom nyss på att jag glömde plånboken hemma. Jag har alltså inget matkort och inga pengar med mig. Smart där! Jag vet dock inte om jag orkar stanna kvar så länge ändå. Jag sa att jag skulle vara i skolan hela dagen idag, men det var ju igår när jag inte hade feber. Nu är febern tillbaka och jag mår piss. Mina ögonlock är svullna, jag undrar vad det betyder.. Dom var inte det förut. Nu ser jag ut som värsta freaket. Jag kunde knappt se när jag försökte plugga igår. Det kom tårar hela tiden fast jag inte var ledsen. Sen blev jag ju ledsen och grät, men det var innan dess. 

Jag känner mig som värsta psykfallet. Jag fattar inte varför jag inte bara kan må bra som alla andra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback