Jag är så förbannat trött

publicerad den 2009-05-12 kl 12:03:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Sant, sant.

Jag vaknade för ett tag sedan, fast då var det andra gången jag vaknade. Första gången så blev jag väckt av min tele som ringde klockan halv nio imorse. Första gången det ringde så svarade jag inte för det var ett nummer som jag inte kände igen. Andra gången svarar jag och det visade sig vara en tant som ringde fel. Sen ringer hon en gång till! Jag menar, hur dum får man vara?! Då svarade jag dock inte..

Idag har jag varit ordentligt sjuk i 12 dagar. Jag var egentligen sjuk innan dess också, men dp var jag i skolan ändå. Jag har alltså varit hemma i 12 dagar och gjort ingenting. Jag har legat i min säng i 12 dagar. Det är ofattbart. Jag har fortfarande 38,3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback