Keep your faith

publicerad den 2009-05-16 kl 20:16:21 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Nu sitter jag med datorn i köket med mamma och pappa. Vi lyssnar faktiskt på musik! Kul att göra sånt med sina föräldrar också : )

Jag har precis slängt ihop en kladdkaka som vi ska äta när det är ESC. Det är mer kladd än kaka om man ska vara noga, hihih. Precis som jag vill ha det!

Mirre ringde precis när jag hade ätit. Jag funtar på att gå till kören imorgon ändå. Jag menar, bara vara där som moraliskt stöd eller något. Jag har fortfarande lite feber, men jag blir tokig om jag inte får träffa människor snart. Det känns som att jag har varit under jorden i 2 veckor. Jag har inte en aning om vad som har hänt i omvärlden medans jag har legat i min säng och sovit. Det var verkligen jättelänge sedan jag träffade Mirre! Jag träffade Dodds och Nea på Gullmarsplan i onsdags när jag skulle till skolan för att skriva nationella i matte.

Just det, färgningen! Det blev inte så rött som jag befarade! Det blir det aldrig i och för sig. Det blev ganska lagom rött faktiskt. Inte så stor skillnad från min tidigare färg.

Nej nu måste jag verkligen skriva mitt tal. Jag har inte fortsatt med det alls idag. Jag har dock börjat lite med samhällskunskapen. Det är ju bara så himla tråkigt! Varför ska jag veta vilket år Grekland blev medlem i EU?! (jag tror att det var 1973...)

Vad tycker ni om min nya header och bakgrundsbild?

Kommentarer
Postat av: Doddo
Det är jätte fint! Fina bilder! xD
2009-05-17 @ 00:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback