Monkishopping

publicerad den 2009-05-10 kl 00:28:54 i kategorin Önskelista l Kommentera (1)

Jag har hittat ännu fler plagg som numera står på min önskelista. Fyra i topp på Monki finns nedan.



Jag hittar bara mer och mer kläder. Jag är fortfarande lika pank.

Kvällen blev inte riktigt som planerad pga familjebråk. Tillslut låg jag bara i min säng och grinade. Varför vet jag inte. Det var ingen speciell händelse. Mamma hade bråkat med min bror om hans läxor en lång stund och sedan kom hon in till mig där jag satt med datorn och fixade bilder. Hon ville att jag skulle gå ut och sätta mig i vardagsrummet med henne och pappa, vilket jag också ville, men jag ville göra färdigt bilderna först. Jag var väl inte precis trevlig och då gick hon och la sig. Jag fick så fruktansvärt dåligt samvete och det bidrog till mitt sammanbrott. Att mitt liv dessutom suger i övrigt just nu gjorde inte saken bättre. Kvällen blev dock räddad så jag och mamma satt tillslut i soffan och tittade på Da Vinci-koden som vi hade planerat från början.

Imorgon har jag ett tal att skriva.

Kommentarer
Postat av: jossan
vännen min, ses så fort du blir frisk? :D
2009-05-10 @ 22:18:28
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback