Nationellt prov Matte A 8.35-10.05

publicerad den 2009-05-12 kl 23:23:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Piss säger jag om det. Det säger jag om ganska mycket har jag kommit på.

Någon annan än jag som såg Eurovision Song Contest Semifinal 1? Mina favoriter var Makedonien men dom gick inte vidare till finalen :( Fast Island och Malta var också bra, eller tjejerna hade bra röster i alla fall. Speciellt hon som sjöng för Malta, helt sjukt bra röst!

Jag borde nog stänga av datorn nu och släcka lampan för att sova. Jag ska ju trots allt upp tidigt imorgon och göra provet. Efter det åker jag dock hem eftersom att jag fortfarande har feber. Jag måste verkligen plugga inför provet i naturkunskap på torsdag också. Inte bra.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback