Okänd rubrik

publicerad den 2009-05-11 kl 18:30:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag var hos doktorn igen och tog nya blodprover. Det visade fortfarande ingenting. Jag skulle fasen hellre ha någon allvarlig bakterie än att gå runt som jag gör nu. Nu finns det ju inget som man kan göra för att jag ska bli frisk. Det suger att vara sjuk.

När jag hade varit hos doktorn så gick jag till mammas jobb och satt där i en timme och väntade tills hon skulle åka hem. Hon tyckte inte att jag skulle ta mig hem själv. Det var förmodligen en bra idé, för jag blev helt genomsvettig bara genom att gå till bussen.

Det har tagit mig närmare en timme att skriva det här inläggat. Jag har kollat på Grey's Anatomy samtidigt så min uppmärksamhet har varit delad. Men nu ska jag avsluta i alla fall.

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Alexandra
håller med dig allt att det suger att vara sjuk :o :( <3
2009-05-11 @ 22:50:30
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback