Regn, smutsigt hår och utväxt

publicerad den 2009-05-10 kl 12:37:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Skum rubrik det blev där.

Det regnar hemma hos mig nu. Jag sitter i fotöljen i vardagsrummet med datorn i knät och tittar ut på regnet. Patetiskt. Regn gödar pollen. Usch.

Jag måste verkligen duscha idag. Mitt hår är jättesmutsigt, hänger i stripor. Att man dessutom börjar se en utväxt på ca 1 cm är inte så vackert heller. Jag har dock inga pengar att köpa hårfärg/toning för, och när jag väl får pengar så är det inte det jag vill lägga pengar på. Jag vill köpa kläder! Därför får håret vara som det är. Vem bryr sig? (jag)

Jag har skrivit ner lite tankar om ämnet "Orättvisa/Rättvisa" i Word-dokumentet. Jag måste världens segaste människa. En vanligt människa hade nämligen redan skrivit färdigt talet, men jag inte. Fast som det ser ut nu så vet jag inte hur jag ska göra med skolan imorgon. Jag har fortfarande feber, sist hade jag 38,3. Jag börjar få lite panik för jag vet inte vad jag ska göra. Jag har redan varit hos doktorn och tagit massa prover och han sa att det bara var virus, och då finns det inte så mycket man kan göra för att det ska gå över. Men jag har haft feber i snart 3 veckor. Det är fasiken inte normalt. Den här febern dödar mig snart.

Just nu lyssnar jag på Young Love - Gavin DeGraw. Den låten äger. Cheated on me - Gavin DeGraw likaså. Lyssna på dom.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback