There's a voice inside my head saying you'll never reach it

publicerad den 2009-05-14 kl 14:53:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hemma efter en visit i skolan. Eller jag har varit hemma sedan 12. Naturkunskapsprovet var löjligt. Man skulle ha 7 rätt för att få rätt. Jag menar, det kunde ju verkligen vem som helst få. T o m jag! Därför är jag lite lugnare nu för nu har jag en sak ur världen. Dock kommer det nya saker hela tiden som det visar sig att jag måste tag igen. Jag måste t ex skriva ett brev till någon av karaktärerna i Doktor Glas för att jag inte var med på diskussionen igår. Det var några frågor man skulle ta upp, men det var väldigt enkelt så jag är snart färdig med den. Jag måste börja skriva mitt tal också. Och plugga samhällskunskap. Och italienska. Okej, det finns inte en chans att jag kommer hinna allt det tills på måndag. Italienskan är ju t o m imorgon! Jag kommer aldrig hinna. Jag får verkligen panik varje gång jag tänker på det. Det är mest talet och italienskan som jag är orolig över. Därför borde jag plugga istället för att sitta här och få sammanbrott igen. Dock så försvinner inte min feber och jag känner mig sämre idag än vad jag gjorde igår. Kommer jag någonsin bli frisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback