Trööööööööött

publicerad den 2009-05-13 kl 22:06:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag är så trött så att jag inte ens kan fästa blicken ordentligt. Det kommer gå jättedåligt på provet imorgon för jag har inte pluggat alls. Jag orkar bara inte. Jag får väl faila och göra om provet sen. Dock skulle det vara väldigt skönt att ha ett prov avklarat. Jag kommer få IG i italienska också, jag har missat ett av kursproven och ska nog göra det på fredag men jag har så mycket så jag kommer inte hinna plugga till det. Dessutom har jag ett jättestort prov i samhällskunskap på måndag också. Jag fattar ärligt inte hur jag ska hinna med allt. Jag måste också ta igen allt som jag har missat under dom här 2 veckorna i alla andra ämnen. Jag måste göra två nationella prov i engelska som jag har missat, skriva ett tal tills på måndag, redovisa en bok på svenskan. Nu när jag skrev ner allt får jag panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback