Home

publicerad den 2009-11-21 kl 23:49:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nu är jag hemma igen. Jag passade på att åka hem med familjen som varit på middag hos mormor, haha. Det blev därför ingen sen kväll för mig. Men å andra sidan ser jag inte riktigt meningen med att vara uppe hela natten och sedan sova bort hela dagen. Jag är hellre uppe på dagen.

Imorgon tänkte jag prata med min mormor om avfärgning av mitt hår (hon var frisör innan hon blev pensionär). Jag vill inte ha mitt svarta hår längre. Jag vill förstås inte vara blond heller, utan snarare rödhårig. Men i och med att jag har så mörkt hår nu måste jag göra en avfärgning innan jag kan tona om det till en färg som jag vill ha. Intressant va? Jag är säker på att ni läser min blogg bara för läsa mina utlägg om hårfärg.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback