Ironi på högsta nivå

publicerad den 2009-11-23 kl 23:36:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Haha, vill ni veta en rolig sak? Ni vet det där inlägget om julsaker som jag vill ha? Jag hade med en svart julstjärna, och när jag sa det till min mor svarade hon "men jag köpte ju en sådan till dig förra året"! Jag trodde henne inte, för jag har absolut inget minne av det. Idag gick jag upp på vinden och letade efter julstjärnor. Gissa vad jag hittar. Jo, en precis likadan julstjärna som jag skrev om i inlägget. Ironiskt.

Och för er som är nyfikna på mitt hår så är det numera rött. Moahahahahah! Det är betydligt ljusare än min tidigare svarta hårfärg, and I love it. Jag har dock tänkt att färga om det ganska snart för att få en jämnare färg. Bild får ni kanske se nästa gång jag sminkar mig, haha. Annars ingen bild!

Jag märker att min nya medicin gör mig otroligt mycket gladare än den förra! Härligt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback