Lussebullar

publicerad den 2009-11-27 kl 13:57:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan! Idag är en bra dag! Mamma & Anton är alltid hemma på fredagar, så jag får sällskap. Vi kom precis hem från affären där vi handlade b la saffran för att kunna göra lussebullar! Jag tror att mamma håller på med degen nu.

Lite senare ska jag möta Doddo i stan för middag och senare även konsert i Uppenbarelsekyrkan vid Aspudden. Min skolan har alltid två konserter där varje termin, så jag tänkte att jag skulle åka dit och lyssna på mina vänner. Ingen vet dock att jag kommer, och det är för att jag inte ska känna mig pressad att säga hej till alla. Det kan mycket väl vara så att jag får panikångestanfall och måste gå där ifrån. Men nu ska vi inte måla fan på väggen. Jag har ju Doddo med mig, så det kommer säkert gå bra.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback